Sunday, September 20, 2009

malam raya

raya ohhhhhh raya

hahahhahahahahah malam raya aku pon lepas buker pose
cepat2 aku siap gi summit prade.... beli tshirt2 baru....
beli baju lapan helai n seluar sehelai
haiyoooooooooooooooooooooo
melambun la rm200
hhahahahhahahahhahah

malam tu mesej momol nak jumpa kat bazar parit raja ........

haiyooooooooooooooo jam macam hampehhhhhhhhh nak jalan n nk parking pon susah.....
tetiba phone tak der line.... malam raya biasa la line maxis kadan2 macam puki la yekkkkk
lost contact ngan momol la

teman kakak aku beli tudung n baju kurung.......
n kiteorang gi la borong kuih bahulu n kuih2 dalam telap hahhahahhahah
samer jugak harga tetap melambung .......
ambek jugak kesempatan beli bunga api nmercun

habis shopping kat bazar parit raja dalam kul 2......

samapai jer umah rilek2 makan ketupat minum2

kiteorang pon cadang nak i main merun bunga aapi

kiteorang mulakan misi curi n pinjam pelita orang kampung hahhaahahahahhahahahahah

save api.......

aper lagi bakar la mercun rama2....
kena kejar jgk la ngan mercun rama2 tu....

pastu main la bunga api..........
makin lama makin bosan main bunga api kite pon ambek satu kotak bunga api tu kiteorang bakar haiyooooooooooo....

seronok kot....

lepas main mercun kiteorang
buat fashion show.......
yg over aku la yek.......
peraga lapn baju sekaligus hahahhahhahahhahahhahaahh
makan hati sepupu sepapat aku huaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pastu pkul 4 pagi lelap mata la....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment